Intrebari frecvente
1. Cum creez cont pe site?
2. Care este tara de provenienta a produsului?
3. Cate bucati sunt intr-un set placute sau saboti frana?
4. Din ce material sunt scuturile si au accesorii de montaj?
5. Care este partea de montare a produsului?
6. Valoarea piesei vechi se scade din pretul piesei noi?
7. Ce inseamna OE, OEM si aftermarket?
8. De ce este alta firma in cutie?
9. Produsul este compatibil cu masina mea?
10. Preturile afisate sunt pentru o bucata sau set de doua bucati?
11. Piesele de caroserie vin vopsite la culoarea masinii?
12. Pozele produselor sunt exacte?
13. Cum se returneaza prin curier? (valabil si pentru piesa la schimb)
14. Ce se intampla cu comanda mea? (stari cerere comanda)
15. De ce nu pot sa cumpar discuri, tamburi, amortizoare sau arcuri la bucata?
16. Pot face/plati o comanda la un magazin pentru un alt magazin sau cu livrare?
1. Cum creez cont pe site?
Daca nu aveti cont, la finalizarea comenzii, dupa ce ati completat datele de contact apasati pe butonul Salvare. In momentul urmator veti primi automat un email pe adresa introdusa. In email aveti un cod unic de activare care este trimis automat pe e-mailul dumneavoastra. Nu inchideti site-ul AutoKarma! Va trebui sa introduceti codul ca sa finalizati comanda.
Codul generat este valabil pana la crearea contului. Se adauga codul in campul de confirmare de pe site-ul nostru si se apasa pe "Continua finalizare".
Dupa confirmare, se completeaza datele cerute si se finalizeaza comanda. Contul se creeaza doar dupa finalizarea comenzii (trebuie sa apara mesajul de finalizare comanda).
2. Care este tara de provenienta a produsului?
Informatii generale despre producatorul fiecarui produs le puteti afla apasand pe INFO de langa logo producator.
Fiecare producator are unitati de productie, in toata lumea si nu putem cunoaste exact ceea ce scrie pe fiecare produs.
Deoarece produsul se afla in stoc depozit furnizor, doar in urma comenzii dvs. se pot verifica aceste date individuale.
Trimiteti comanda si scrieti la observatii comanda ceea ce doriti sa aflati suplimentar.
Daca raspunsul procesatorului nu este conform cerintelor dvs., comanda se poate anula.
3. Cate bucati sunt intr-un set placute sau saboti frana?
Toate seturile de placute sau saboti frana sunt pentru doua roti, fata sau spate.
4. Din ce material sunt scuturile si au accesorii de montaj?
Toate scuturile din catalog sunt de plastic si vin fara accesorii de prindere.
5. Care este partea de montare a produsului?
In catalog aveti un filtru ALEGE PARTE MONTARE, pe care il puteti folosi pentru a afla FATA/SPATE sau STANGA/DREAPTA. Intotdeauna partea de montare se stabileste dupa pozitia soferului in interiorul masinii, adica partea stanga este partea soferului.
6. Valoarea piesei vechi se scade din pretul piesei noi?
Valoarea piesei vechi la schimb nu se scade din valoarea piesei noi cumparate. Preturile afisate presupun ca aduceti piesa veche la schimb.
Valoarea piesei la schimb va este comunicata de catre procesator, pentru a cunoaste cat aveti de platit in plus fata de valoarea piesei noi, in cazul in care nu aduceti piesa veche in momentul achizitiei piesei noi sau piesa veche adusa nu este conform cerintelor producatorilor scrise pe site la: www.autokarma.ro/piesa-la-schimb.
7. Ce inseamna OE, OEM si aftermarket?
Piesele auto sunt clasificate in trei grupe principale: OE, OEM si AFTERMARKET. Piesele OE (Original Equipment) sunt piesele de prim montaj, folosite de fabricantul masinii. Piesele OEM (Original Equipment Manufacturer) provin de la aceeasi producatori care fabrica si piesele originale insa nu au logo-ul masinii. Piesele AFTERMARKET sunt facute de alti producatori decat cei care fabrica piese OE si OEM, care au cumparat drepturile de a le produce. Cititi mai multe aici: www.autokarma.ro/oe-oem-sau-aftermarket.
8. De ce este alta firma in cutie?
Toti furnizorii de piese auto prezenti pe site pot fi producatori sau ambalatori pentru alti producatori de calitate asemanatoare. De exemplu, SWAG ambaleaza FEBI BILSTEIN si invers, LUK ambaleaza VALEO si SACHS si invers. Kiturile CONTITECH pot contine role INA sau SKF. Acest lucru este normal in industrie si se practica intre firmele care au parteneriate intre ele, precum cele mentionate anterior.
9. Produsul este compatibil cu masina mea?
Pentru compatibilitate cu masina dvs. va rugam sa trimiteti CERERE PRET.
10. Preturile afisate sunt pentru o bucata sau set de doua bucati?
Pentru produsele la care pretul afisat este pentru un set de doua sau mai multe bucati, denumirea produsului contine cuvantul "SET".
11. Piesele de caroserie vin vopsite la culoarea masinii?
Toate produsele de caroserie nu sunt vopsite la culoarea masinii si pot fi cel mult primerizate, pentru protectie la transport.
Va recomandam reprimerizarea inainte de vopsire.
12. Pozele produselor sunt exacte?
In general pozele produselor afisate pe site sunt cu caracter informativ. Descrierea si specificatiile produsului sunt cele mai exacte pe care le putem oferi. Daca aveti cel mai mic dubiu despre compatibilitatea unui produs, lansati comanda si adaugati seria de sasiu in campul corespunzator. Compatibilitatea produsului cu masina va fi verificata in urma comenzii, iar daca nu este compatibil produsul vi se va oferi un produs alternativ care este compatibil, in functie de disponibilitate.
13. Cum se returneaza prin curier? (valabil si pentru piesa la schimb)
Pentru a face returul de marfa prin curier, este necesar indeplinirea pasilor urmatori:
- 1. ambalati produsul, pentru a proteja ambalajul original
- 2. etichetati pachetul cu expeditor si destinatar (adresa: Calea Vitan 238, Sector 3, Bucuresti)
- 3. predati coletul numai la Urgent Cargus
- 4. nu aveti transport de platit si nici nu cereti ramburs
- 5. dupa ce coletul va ajunge la noi, veti fi contactat telefonic pentru a stabili modalitatea de returnare a banilor sau trimiterea unei noi comenzi.
Pentru persoane fizice, contravaloarea de retur, o puteti incasa cash sau cere sa fie trimisa prin posta sau prin banca in termen de 7 zile.
Pentru persoane juridice, contravaloarea de retur o puteti incasa cash (este necesara o chitanta pe suma incasata, din partea firmei dvs.) sau prin banca, in termen de 7 zile.
14. Ce se intampla cu comanda mea? (stari cerere comanda)
Puteti vedea detaliile despre comenzi in contul dumneavoastra. Intrati in cont, iar apoi dati click pe "Istoric cereri comanda". Printre alte informatii folositoare, acolo mai vedeti si starea comenzilor dumneavoastra. Starile unei comenzi pot fi:
1. NEPRELUATA - cererea comanda inca nu a fost preluata; comenzile sunt preluate in ordinea intrarii.
2. IN LUCRU - cererea comanda a fost preluata de catre un procesator care a inceput sa o lucreze.
3. PROCESATA - cererea comanda a fost finalizata de catre procesator, iar produsele urmeaza sa fie comandate la depozit.
4. COMANDATA - toate produsele din cererea comanda au fost comandate la depozit.
5. APROVIZIONARE - produsele din cererea comanda sunt in drum spre magazin.
6. VERIFICATA - produsele au ajuns de la furnizor si au fost verificate, urmand sa fie adaugate in programul de facturare.
7. DE FACTURAT - cererea comanda a fost adaugata in program facturare si vi se trimite SMS ca puteti veni sa o ridicati sau, daca este cu livrare, este trimisa la coletare.
8. FINALIZATA - comanda a fost facturata si finalizata; daca este cu livrare, primiti SMS cu nr AWB si totalul de ramburs al comenzii, iar comanda este predata curierului. In continuare puteti urmari cu nr. AWB starea livrarii pe site-ul curierului (va rugam asteptati pana in jurul orelor 20:00 ca sa fie introdus in sistem).
Starile aditionale ale unei cereri comenzi pot fi:
1. OFERTA – cererea comanda este defapt o oferta si daca o doriti trebuie sa ne comunicati sa o schimbam in cerere comanda.
2. INDISPONIBILA – cel putin un produs nu mai este disponibil, iar clientul a renuntat la comanda.
3. ANULATA – comanda a fost anulata la cererea dumneavoastra sau in urma lipsei confirmarii (v-am sunat si trimis SMS-uri de confirmare fara raspuns).
4. NERIDICATA – comanda nu a fost ridicata si urmeaza sa fie returnata furnizorului.
15. De ce nu pot sa cumpar discuri, tamburi, amortizoare sau arcuri la bucata?
Pentru a beneficia de garantie si din motive de siguranta, discurile de frana, tamburii de frana, amortizoarele si arcurile nu se vand la bucata si este necesar sa achizitionati doua bucati.
16. Pot face/plati o comanda la un magazin pentru un alt magazin sau cu livrare?
Nu se poate plati in avans la un magazin pentru o comanda la alt punct de lucru, insa se pot lansa comenzi. De exemplu, daca doriti sa faceti o comanda cu livrare, puteti veni intr-unul dintre magazinele noastre pentru a face o comanda, insa nu o puteti plati decat prin banca sau ramburs la curier in momentul livrarii. La fel si pentru un alt magazin, aveti posibilitatea sa mergeti la un magazin sa lansati o comanda cu ridicare la un alt magazin, insa cu plata in avans prin banca sau la ridicarea din magazinul de unde ridicati comanda.
Asigurari.Autokarma.Ro - Alege acum cel mai bun RCA!