Cum cumpar?
1. Cautare produse
2. Lista servicii
3. Modalitate trimitere cerere comanda
4. Lista preturi
5. Cerere pret
6. Procesare cerere comanda
7. Compatibilitate produse
8. Disponibilitate produse
9. Starile de comanda
10. Facturare
11. Modalitate de plata
12. Anulare cerere comanda
13. Livrare produse
14. Garantie produse
15. Returnare produse
16. Produs cu piesa veche la schimb
17. Reducere magazin preferat
18. Informatii generale
Cautare produse
Aveti mai multe variante de a gasi si comanda piese si accesorii auto, moto sau de camioane. Depinde ce cautati si ce informatii aveti, consultati cataloagele noastre sau folositi modulele de cautare.
1. Cataloage piese si accesorii aftermarket
Pentru a cauta piesele si accesoriile de care aveti nevoie, alegeti tipul auto (marca > model > motor). Aveti posibilitatea sa filtrati produsele dupa cuvant prin filtrul de cautare. Incepeti cu unul din link-urile de mai jos:
2. Catalog produse universale
Pentru a cauta piese auto sau accesorii generale, cautati in catalogul de produse universale. Acest catalog contine uleiuri, acumulatori, stergatoare, huse, produse de intretinere auto, jante, scule, aditivi, antigel, covorase si multe altele. De asemenea, aici gasiti catalogul de piese auto originale Dacia.
3. Cautare dupa cod producator
Daca aveti codul de producator al piesei dorite puteti cauta direct in campul de cautare dupa cod produs, aflat in partea superioara centru a paginii. La rezultate veti vedea piesa pe care o cautati si, daca exista, piesele echivalente cu aceasta.
4. Cautare dupa cod motor
Puteti cauta tipul auto dupa codul de motor (ex: AJM) in campul de cautare dupa cod motor, aflat in partea superioara centru a paginii. La rezultate veti vedea toate tipurile auto cu codul de motor pe care il cautati si puteti selecta masina dvs.
5. Cautare dupa cod original
Serviciu unic de la AutoKarma! Puteti cauta piese auto originale dupa codul original. Daca nu stiti codul piesei originale, pe pagina de cautare aveti link-uri la cataloage originale de unde puteti afla codul piesei dorite.
6. OE, OEM, sau AFTERMARKET?
Depinde de cerintele dvs. exista mai multe tipuri de piese auto pe care le puteti folosi. Piesele OE sau Original Equipment sunt piesele montate initial pe masina din fabrica. Piesele originale vin in ambalaje cu logo-ul marcii auto si sunt cele mai scumpe pe care le puteti achizitiona. Puteti cauta piese OE aici.
Piesele OEM sau Original Equipment Manufacturer provin de la aceeasi fabrica care produce piesele originale insa sunt marcate cu brandurile proprii. De obicei, aceste piese au aceeasi calitate ca cele originale, respectand standardele impuse.
AFTERMARKET sunt piesele facute de un alt producator decat cel original care a cumparat drepturile de a le produce. Aceste piese auto indeplinesc standardele minime de calitate si adesea reprezinta cea mai ieftina varianta pentru cumparator. Pentru piesele non-vitale ale unei masini mai vechi de 5 ani, majoritatea alege aceasta varianta economica.
Lista servicii
1. Comanda online
- cu creare de cont
- prin autentificare (cu cont deja existent)
Fiecare cerere de comanda de pe site este verificata pentru a se confirma compatibilitatea pieselor cu automobilul ales. Pentru verificarea comenzii este necesar sa ne furnizati in formularul de comanda numarul de identificare al automobilului (aflat la punctul 3 in Talonul de tip vechi sau la punctul E in Talonul de tip nou, cu exact 17 caractere), iar in unele cazuri detalii suplimentare necesare identificarii reperului corect. Fara datele de identificare ale automobilului nu se poate verifica compatibilitatea, iar produsele nu pot fi livrate prin curier, ca fiind compatibile cu o masina dvs. si vor fi livrate ca si produs cautat dupa cod, care in caz de retur vor avea taxa de transport standard.
Dupa ce ati plasat cererea de comanda, veti fi contactat telefonic de unul dintre operatorii nostri pentru a confirma cererea de comanda si pentru a va comunica termenul de livrare.
2. Cerere pret
Oferta noastra de piese si accesorii auto este mult mai mare decat ce exista pe site. Aveti posibilitatea de a face cerere pret pentru a primi oferta la produsele pe care nu le gasiti pe site.
3. Cerere informatii suplimentare produs
La AutoKarma incercam sa facem cat mai simpla alegerea piesei corecte. De aceea, daca exista nelamuriri, aveti posibilitatea de a face cerere pentru informatii suplimentare de pe pagina produsului in dreptul la "Informatii suplimentare".
4. Cerere returnare produs
Returul de marfa se poate face in maxim 30 zile, de la data cumpararii. Aflati mai multe informatii.
5. Sugestii si reclamatii
Serviciile AutoKarma sunt intr-o imbunatatire constanta avand clientii nostri pe prim plan. Va rugam folositi formularul de sugestii si reclamatii pentru a ne transmite orice sugestie sau reclamatie, care credeti ca va duce la imbunatatirea serviciilor noastre.
6. Informatii producatori
Pentru a cunoaste mai multe despre piesele auto pe care le oferim, va punem la dispozitie informatii despre producatori. Aflati detalii precum tara de origine, an infiintare, calitate, website si altele.
7. Comparare produse
Comparati produsele dorite cu usurinta. Acum puteti folosi modulul de comparare produse pentru a vedea informatii ca pret, producator, disponibilitate si specificatii tehnice pana la 4 piese in acelasi timp.
8. Blog auto
Cititi blogul nostru auto pentru a afla mai multe despre AutoKarma, produsele auto pe care le oferim, producatorii lor, recenzii si tutoriale.
Modalitate trimitere cerere comanda
AutoKarma va propune un sistem de comanda simplu si rapid!
- 1. Gasiti piesele dorite prin orice metoda explicata la Cautare produse
- 2. Alegeti metoda care va avantajeaza cel mai mult
- 3. Adaugati in cos si apoi apasati butonul "Vezi cos produse" din partea dreapta, sus a site-ului
- 4. Apasati pe butonul "Finalizeaza cerere comanda" pentru a fi directionat la introducerea datelor de contact (daca este cazul) sau la autentificare
Pentru buna functionare a site-ului nostru, va recomandam sa folositi ca browser de internet: Mozilla Firefox, Internet Explorer sau Google Chrome.
Lista preturi
Puteti afla preturi pentru piese auto online, fara sa fie necesar sa va deschideti un cont, in cataloagele disponibile.
Aveti posibilitatea de a cauta preturile pieselor auto si dupa cod motor, producator, sau original, daca sunteti in posesia acestor coduri, folosind una dintre barile de cautare din partea superioara a site-ului.
Va rugam cititi cu atentie caracteristicile pieselor auto, date de producatori, pentru a alege varianta optima ce se potriveste masinii dvs.
Preturile afisate pe site sunt preturi de catalog exprimate in RON cu TVA inclus. Preturile promotionale de pe site sunt valabile doar pentru comenzile trimise online.
Cerere pret
Daca nu gasiti produsul dorit in catalog, puteti folosi modulul "Cerere pret" aflat in meniul principal.
Dupa ce trimiteti cererea de pret, in cel mai scurt timp, veti primi un email cu oferta noastra. Timpul estimativ de preluare a unei cereri pret este de minim 3 ore si maxim 5 zile in functie de volumul de cereri.
Puteti transforma o cerere pret in cerere comanda, accesand link-ul pe care l-ati primit cu oferta noastra pe e-mail.
Comenzile transformate din cereri pret, vor fi onorate in limita stocului disponibil si a actualizarii de pret.
Trimiteti cerere pret doar pentru reperele pe care nu le gasiti pe site si comandati ceea ce doriti si ati gasit pe site pentru a micsora timpul de raspuns.
Cererile de pret cu date de identificare masina incorecte, nu pot fi procesate si vor fi anulate.
Vor fi procesate doar cererile de pret trimise prin modulul "Cerere pret"; cererile trimise pe e-mail nu pot fi procesate.
Procesare cerere comanda
Inainte de trimiterea unei cereri de comanda online aveti doua optiuni prntru a alege tipul de procesare:
- bifati NU, pentru : FARA VERIFICARE COMPATIBILITATE, daca sunteti sigur de compatibilitatea produselor comandate si nu doriti verificare ; comanda va fi procesata imediat pentru disponibilitate si termen livrare, in timpul programului de lucru
- bifati DA, pentru : CU VERIFICARE COMPATIBILITATE, daca nu sunteti sigur de compatibilitatea produselor comandate si doriti verificare ; comanda va fi procesata pentru compatibilitate si disponibilitate in ordinea cronologica a datei de trimitere, in timpul programului de lucru
Dupa ce trimiteti cererea de comanda online cu sau fara verificare compatibilitate, in cel mai scurt timp, veti fi sunat pentru confirmarea comenzii si pentru a vi se comunica disponibilitatea pieselor comandate.
Timpul estimativ de onorare pentru o cerere comanda este de minim 3 ore si maxim 5 zile, dupa confirmarea telefonica, in timpul programului de lucru.
Compatibilitate produse
La comenzile fara date de identificare masina nu se poate verifica compatibilitatea produselor, chiar daca ati ales procesare cu verificare compatibilitate.
Aceste produse vor fi livrate ca si produs cautat dupa cod, fara a se face verificarea alegerii dvs.
Pentru a beneficia de verificare, va rugam sa bifati DA, la verificare compatibilitate si sa completati cel putin campul optional: Serie sasiu, cu exact 17 caractere.
Pentru produsele la care se necesita avans integral, fiind aduse pe comanda speciala pentru dvs., este neaparat necesar sa ne furnizati seria sasiu a masinii pentru care s-a facut comanda. In caz contrar comanda se va anula.
Pentru produsele comandate dupa cod sau din catalog universale, nu se poate verifica compatibilitatea.
Toti furnizorii de piese auto prezenti pe site pot fi producatori sau ambalatori pentru alti producatori. De exemplu, SWAG ambaleaza FEBI si invers, LUK ambaleaza VALEO si SACHS si invers.
Disponibilitate produse
Piesele comandate sosesc din depozitele furnizorilor, in aproximativ 3 ore, daca sunt disponibile in depozitele din Bucuresti; intr-o zi sau doua daca sunt disponibile in depozitele din tara si 3-5 zile daca sunt disponibile in depozitele din afara tarii.
Starile de comanda
Puteti vedea detaliile despre comenzi in contul dumneavoastra. Intrati in cont, iar apoi dati click pe "Istoric cereri comanda". Printre alte informatii folositoare, acolo mai vedeti si starea comenzilor dumneavoastra. Starile unei comenzi pot fi:
1. NEPRELUATA - cererea comanda inca nu a fost preluata.
3. PRELUATA - cererea comanda a fost preluata de catre un procesator si veti fi sunat pentru confirmare.
2. IN LUCRU - cererea comanda este procesata de catre un procesator si veti fi sunat pentru disponibiliate si timp livrare.
3. PROCESATA - cererea comanda a fost finalizata de catre procesator, iar produsele urmeaza sa fie comandate la depozit.
4. COMANDATA - toate produsele din cererea comanda au fost comandate la depozit.
5. APROVIZIONATA - produsele din cererea comanda sunt in drum spre magazin.
6. VERIFICATA - produsele au ajuns de la furnizor si au fost verificate, urmand sa fie adaugate in programul de facturare.
7. DE FACTURAT - cererea comanda a fost adaugata in program facturare si vi se trimite SMS ca puteti veni sa o ridicati sau, daca este cu livrare, este trimisa la coletare.
8. FINALIZATA - comanda a fost facturata si finalizata; daca este cu livrare, primiti SMS cu nr AWB si totalul de ramburs al comenzii, iar comanda este predata curierului. In continuare puteti urmari cu nr. AWB starea livrarii pe site-ul curierului (va rugam asteptati pana in jurul orelor 20:00 ca sa fie introdus in sistem).
Starile aditionale ale unei cereri comenzi pot fi:
1. OFERTA – cererea comanda este o oferta, in urma unei cereri de pret pe care o puteti transforma in cerere comanda.
2. ANULATA – comanda a fost anulata la cererea dumneavoastra sau in urma lipsei confirmarii (v-am sunat si trimis SMS-uri de confirmare fara raspuns).
3. NERIDICATA – comanda nu a fost ridicata si urmeaza sa fie returnata furnizorului.
Facturare
Ne asumam obligatia de a respecta in totalitate preturile pieselor auto comandate, pentru acel producator de piese auto, pe care l-ati ales.
Valoarea de facturare este cea din cererea de comanda trimisa, fara a tine cont de modificarile ulterioare, ce pot fi aduse preturilor pieselor de schimb din catalogul online.
Datele de facturare le completati in contul dvs sau la finalizarea cererii de comanda, este nevoie ca datele sa fie introduse o singura data, apoi ele se pastreaza in programul de facturare.
Date neaparat necesare pentru facturarea pe persoana fizica: nume si prenume, adresa de resedinta (oras, strada, nr.).
Date neaparat necesare pentru returul pe persoana fizica: nume si prenume, motivul returului.
Date neaparat necesare pentru facturarea pe firma: nume societate comerciala, cod fiscal, nr. inregistrare Registrul Comertului, banca, cont bancar, adresa sediu social, nume si prenume delegat, serie si nr. carte identitate delegat.
Daca nu ati ales de la inceput facturarea pe persona juridica, refacturarea se poate face doar prin factura de retur pe PF si factura de vanzare pe PJ, cu returnarea banilor pe PF si plata facturii pe PJ.
Societatea Comerciala Karma Crimpex S.R.L. este inregistrata la A.N.S.P.D.C.P. cu nr. 0015151/21.10.2008.
Modalitate de plata
La sediile noastre puteti achita cash sau cu card (Visa, Mastercard); singurul card de credit in rate acceptat momentan la magazinele din Bucuresti este Garanti Bank.
Plata se poate face ramburs la livrare sau prin virament bancar. Daca alegeti livrare prin curier cu plata ramburs, veti primi chitanta de la curier, iar factura cu produsele cumparate, o veti gasi in colet.
Se poate alege si plata prin ordin de plata, insa produsele se pot ridica sau trimite, doar dupa ce contravaloarea lor intra in contul nostru.
Pentru a putea fi onorata o comanda se percepe plata in avans, pentru produsele cu regim special, care sunt importate special la comanda dvs. si nu mai pot fi returnate catre furnizor; la produsele cu regim special este necesar sa fie achitata de dvs., integral contravaloarea lor, pentru a putea emite comanda catre furnizor; asupra acestor produse, va rugam sa acordati o mai mare atentie, in ceea ce priveste necesitatea dvs., deoarece nu se mai pot returna.
In functie de valoarea si tipul produsului, se poate percepe plata in avans a comenzii si pentru alte produse, decat cele speciale.
Anulare cerere comanda
Daca, dupa ce ati trimis o comanda, doriti sa o anulati, va rugam sa ne contactati telefonic sau pe e-mail, pentru a evita procesarea ei inutila.
Daca trimiteti o comanda, cu ridicare de la sediile noastre, si in termen de 3 zile nu o ridicati, acea comanda se anuleaza.
Daca aveti o comanda, cu livrare prin curier, si nu receptionati coletul, acea comanda se anuleaza.
Livrare produse
Pentru a nu va livra produse neconforme si pentru a verifica integritatea produselor livrate de catre furnizorii nostri, este necesar sa desigilam absolut toate ambalajele produselor, la receptia acestora, inainte de a fi livrate catre dvs.
Daca alegeti sa ridicati dvs. produsele comandate, va asteptam la magazinele noastre, specificate in pagina CONTACT , fara taxa transport.
Livrarea prin curier, se face cu URGENT CARGUS sau SAMEDAY CURIER in aproximativ 24-48 ore de la DATA EXPEDIERE ESTIMATA specificata in comanda, fara a fi necesara plata de km suplimentari. Livrarea se poate face doar in Romania, in localitatile prezente in lista de pe site la finalizarea cererii de comanda.
Informatii de retinut pentru comenzile cu livrare prin curier:
- - este recomandat sa aveti cont pe site, pentru a putea urmari starea comenzii in contul dvs.
- - in comanda este specificata DATA EXPEDIERE ESTIMATA care este data cand pleaca de la noi comanda prin curier
- - coletul este predat curierului la data de expediere dupa ora 18:00
; dupa predarea comenzii curierului, veti primi pe telefon prin SMS nr.
AWB (nr. actului de expeditie) pentru a putea urmari coletul pe site-ul SAMEDAY .
- - nu recomandam sa faceti programare la service decat dupa ce primiti produsele prin curier
- - acumulatorii si parbrizele, din motive de siguranta, sunt disponibile numai la comenzile cu ridicare din magazin si nu se trimit prin curier
DESCHIDEREA COLETULUI LA LIVRARE este inclusa in plata livrarii. La primirea comenzii, inainte de a plati valoarea ramburs, trebuie sa solicitati curierului deschiderea coletului pentru a verifica daca produsele sunt cantitativ conform facturii si daca se prezinta in stare buna, fara a avea posibilitatea de a verifica tehnic, testa sau proba produsele. Orice reclamatie ulterioara privind cantitatea si starea produselor nu va fi luata in consideratie.
Toate cazurile de avariere, atunci cand ele exista, se trateaza in baza unei proceduri ce presupune ca fiecare deteriorare semnalata pe parcursul transportului sa fie consemnata intr-un raport si anuntata statiei de destinatie cat si departamentului de Relatii Clienti al firmei de curierat. Livrarea se efectueaza doar prin asistarea la receptia marfii si prin consemnarea tuturor neregulilor intr-un Proces Verbal, incheiat intre agentul curierului si destinatar. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Totodata, dorim sa mentionam si faptul ca, este foarte important ca primitorul unei expedieri sa mentioneze orice neregula sesizata cu privire la starea ambalajului/continutului in documentele insotitoare (nota de transport/ borderou livrari), la momentul livrarii, in special daca este cu optiunea “Deschidere colet la livrare”. In caz contrar, semnatura de primire, conform normelor internationale de transport, atrage dupa sine specificatia: "expeditia a fost receptionata complet si in perfecta stare", iar transportatorul este exonerat de orice raspundere si nu poate acorda o despagubire financiara.
Daca ati achitat comanda prin banca si in urma deschiderii coletului ati decis returnarea produsului, suma achitata va fi restituita in contul din care ati efectuat plata, in termen de 7 zile.
Valoarea taxa transport nu se returneaza, fiind un serviciu efectuat.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului sau coletelor la livrare constatati ca unul dintre produse nu este conform dorintelor dvs. si doriti refuzarea lui, acest lucru implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
TAXA DE TRANSPORT este de 30 Ron pentru comenzi cu valoare de pana la 1000 Ron, TVA inclus, iar transportul este GRATUIT pentru comenzi cu valoare de peste 1001 Ron, TVA inclus (in limita a 20 kg, pentru coletele ce depasesc aceasta greutate, vi se va comunica taxa suplimentara pentru greutate; in cazul in care coletul prezinta un raport mare dimensiune-greutate, de exemplu anvelope, jante, cutii portbagaj, etc., se va tine cont de greutatea volumetrica a acestuia, la calcularea taxei de transport si vi se va comunica taxa suplimentara pentru greutate volumetrica). Pentru comenzile cu livrare, in valoare de peste 2.500 RON este necesara plata in avans, a intregii comenzi. Taxa de transport va fi calculata in cadrul comenzii dvs. si nu se achita separat la curier, este inclusa in valoarea comenzii.Garantie produse
Conditiile de garantie le gasiti pe spatele facturii cu produsele cumparate.
Toate produsele au perioada de garantie de 24 luni (cu exceptia uzurii normale), calculat de la data cumpararii, cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni (becuri - 3 luni, stergatoare parbriz - 6 luni, scule de mana - 12 luni).
Acumulatorii auto dispun de o garantie de 24 luni cu conditia de a face verificarea instalatiei de incarcare a bateriei dupa montare (in maxim 5 zile de la cumparare), intr-un service autorizat, contra-cost.
Produsele la care este necesara piesa veche la schimb beneficiaza de 12 luni garantie.
Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa montati piesele intr-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dvs. auto si sa pastrati factura de montaj.
In cazul in care un produs s-a defectat in perioada de garantie, trebuie sa aduceti sau sa ne trimiteti:
- 1. Piesa deteriorata, fara urme de lovituri, fara parti lipsa, in starea in care a fost demontata, necuratata cu solventi si jet de apa.
- 2. Copie dupa talonul masinii pe care a fost montata piesa.
- 3. Dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR, pentru tipul de manopera executata (copii dupa factura, deviz, bon fiscal si autorizatie RAR).
- 4. Nota de constatare a defectiunii, insotita de un test de diagnoza, facut intr-un service autorizat R.A.R., pentru tipul de manopera de executat. Pentru piese de schimb de origine, procedura de acordare a garantiei este specifica fiecarui producator, fiind necesara deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer, pentru emiterea notei de constatare.
- 5. In functie de tipul de produs, pot fi necesare si alte teste de diagnoza din care sa rezulte buna funcionare a masinii, acest lucru fiind comunicat dupa deschidere dosarului de garantie.
De la caz la caz, veti primi o alta piesa noua sau contravaloarea ei de facturare, in termen de maxim 15 zile de la data returnarii, conform Legii 449/2003, termen necesar furnizorului, pentru a constata daca produsul s-a defectat sau nu, in perioada de garantie din motive constructive si nu din eroare de montaj.
Pentru a beneficia de garantie si din motive de siguranta, discurile de frana, tamburii de frana, amortizoarele si arcurile nu se vand la bucata si este necesar sa achizitionati doua bucati.
Pentru a beneficia de garantie in cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu este necesar copie dupa factura de achizitie radiator AC, filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, radiator AC, filtrul uscator si supapa de expansiune, iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot.
Pentru informatii suplimentare privind garantia produselor, puteti folosi nr. de telefon ale punctului de lucru de unde ati achizitionat piesele, accesand pagina: CONTACT.
Returnare produse
Returul de marfa se poate face in maxim 30 zile de la data cumpararii.
Nu se pot primi retur piesele ce prezinta urme de montaj sau fara elemente de identificare pe ambalajul deteriorat si lichide cu sigiliu dop desfacut. In acest caz, la magazinul de unde s-a facut achizitia, pe factura de vanzare se va completa motivul de refuz al returului.
Daca din motive diverse, produsul achizitionat nu este identic cu cel pe care doriti sa-l schimbati pe masina, nu montati, nu aduceti modificari piesei primite pentru a fi montata pe masina si nici nu folositi componente din piesa primita, daca doriti sa efectuati returul.
Pentru a face returul de marfa prin curier, sunt necesare urmatoarele :
- 1. Completati pe site si trimiteti formularul de retur.
- 2. Ambalati produsul, pentru a proteja ambalajul original.
- 3. Etichetati pachetul cu expeditor si destinatar: Karma Crimpex SRL, Calea Vitan 238, Sector 3, Bucuresti
- 4. Predati coletul la curier, dupa ce ati primit confirmarea ca s-a facut comanda de ridicare retur, de catre noi
- 5. Nu aveti transport de platit la predarea coletului; taxa de transport retur, de 30 RON, se va regasi in factura de retur
- 6. Nu trimiteti coletul cu valoare de ramburs
- 7. Dupa ce coletul va ajunge la noi, veti fi contactat telefonic, pentru a stabili modalitatea de returnare a banilor; valoare taxa transport livrare nu se returneaza, fiind un serviciu deja efectuat
Pentru persoane fizice, contravaloarea de retur, o puteti incasa cash sau cere sa fie trimisa prin posta sau prin banca in termen de 7 zile.
Pentru persoane juridice, contravaloarea de retur o puteti incasa cash (este necesara o chitanta pe suma incasata, din partea firmei dvs.) sau prin banca, in termen de 7 zile.
Platile si incasarile trebuie sa respecte Legea 70/2015.
Produsele primite de dvs. incomplete sau deteriorate la transport, se vor inlocui, fara taxa de transport, in termen de 7 zile, in limita stocului disponibil.
Acumulatorii uzati nu se pot trimite prin curier si se pot returna doar la unul magazinele noastre.
Pentru informatii suplimentare privind returul produselor, contactati punctul de lucru de unde ati achizitionat piesele.
Produs cu piesa veche la schimb
Toate piesele care sunt acceptate ca piesa la schimb au o valoare facturata ca o pozitie separata pe factura - "VALOARE PIESA VECHE", in cazul in care nu aduceti piesa veche la schimb in momentul achizitiei piesei noi. De la data facturarii, termenul de predare a piesei la schimb este de 15 zile si piesa trebuie sa indeplineasca conditiile de schimb ale producatorilor prezentate pe site. Daca piesa la schimb este acceptata, veti primi o factura de retur pe valoarea piesei la schimb si contravaloarea acesteia. Pentru produsele la care este necesara piesa la schimb, conditiile de acceptare de catre producator sunt urmatoarele:
- 1. Sa aveti piesa veche in momentul achizitionarii piesei noi, pentru a putea fi comparate sau sa faceti dvs. comparatia inainte de montaj.
- 2. Piesa veche trebuie sa fie identica cu piesa noua, fara urme de lovituri, fara parti lipsa, curatata cu solventi si un jet usor de apa.
- 3. Piesa veche nu trebuie sa fie murdara, rupta, indoita, corodata, ruginita sau cu componente lipsa.
- 4. Nu se pot primi ca piesa veche la schimb, piese vechi necuratate cu solventi si jet de apa, chiar daca sunt identice cu piesa noua.
- 5. Piesa veche trebuie returnata in ambalajul original al piesei noi cumparate.
- 6. Acceptarea piesei vechi se va face doar dupa ce un reprezentant AutoKarma va verifica daca sunt respectate conditiile de primire.
- 7. Daca nu sunt respectate conditiile de primire, valoarea de pe site a piesei cumparate va creste cu aproximativ 25% pana la 200%, in functie de cerintele producatorului.
- 8. Valoarea piesei vechi o veti afla de la procesatorul care va prelua comanda dvs. online.
- 9. Piesa veche trebuie returnata in cel mult 15 zile de la data facturarii.
La acest tip de produse veti gasi pe site specificatia "NECESAR PIESA VECHE LA SCHIMB" sau acest lucru vi se va aduce la cunostinta, de catre procesatorul comenzii dvs.
In general produsele cu piesa veche la schimb sunt urmatoarele: planetare, electromotoare, alternatoare, casete directie, pompe servodirectie, etriere frana etc.
Produsele la care se cere piesa veche la schimb, sunt reconditionate in conditii de calitate si garantie maxime, de catre producatori cu renume cum ar fi Bosch, Spidan, TRW, Valeo, Hella, Elstock, Delphi, Lucas, Waeco, Behr etc.
Cel mai des intalnite defecte pentru care nu sunt acceptate ca piese de schimb CASETELE DE DIRECTIE sunt: cremaliera corodata sau deteriorata, cremaliera indoita, conducte deteriorate sau lipsa, arbore deterioarat sau rupt, arbore pinion lipsa, dinti arbore deteriorati, filet deteriorat, bielete de direcie deteriorate, puncte de fixare deteriorate, carcase indoite, carcase rupte, etc.
Cel mai des intalnite defecte pentru care nu sunt acceptate ca piese de schimb POMPELE DE SERVO-DIRECTIE sunt: fulia lovita sau indoita, fuliile presate nu sunt pe ax, fuliile de plastic sunt crapate sau rupte, tubul de intrare este deteriorat, placa de inchidere a pompei este strapunsa, rezervorul nu este piesa originala, rezervorul este fisurat sau rupt, etc.
Cel mai des intalnite defecte pentru care nu sunt acceptate ca piese de schimb PLANETARELE sunt: caneluri deteriorate, ax planetara nu este drept, componente lipsa sau deteriorate, capete planetara lipsa sau deteriorate etc.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta piesa veche la schimb, din motivele prezentate mai sus sau altele mai rar intalnite, care tin de posibilitatea de reconditionare a piesei vechi, conform normelor date de producatori.
Timpul de raspuns pentru acceptarea piesei vechi poate fi de pana la 30 de zile, in functie de producator.
Reducere magazin preferat
Reducerile magazinului preferat se acorda automat, doar pentru comenzile trimise online, pentru produsele adaugate in cos din contul dvs., in limita stocului disponibil.
Orice produs adaugat sau schimbat ulterior, in comanda, de catre unul dintre procesatorii nostri, este la pretul de site, fara reducerea magazinului.
Comanda online! E mai simplu! E mai ieftin!
Informatii generale
Conturile inregistrate pe site, au ca element unic de identificare, adresa de e-mail, care nu se poate modifica ulterior.
Ne rezervam dreptul de a nu onora, din motive obiective, integral comenzile cantitativ si valoric si de a anula comenzile si cererile de pret, care nu sunt conforme cu regulile de functionare ale acestui site. Preturile afisate sunt valabile in limita stocului disponibil la furnizor si a pretului de intrare.
Toate informatiile acestui site va sunt oferite cu buna credinta, din surse apreciate ca fiind de incredere. Nu garantam ca informatiile sunt exacte, complete sau obiective, de aceea nimeni nu trebuie sa se bazeze pe ele pentru nici un scop. Informatia prezentata poate include inacurateti de ordin tehnic sau erori de tastare. Ca urmare acestor considerente, comenzile pot fi sau nu pot fi onorate, iar dvs. puteti anula oricand comanda, daca produsele receptionate nu sunt conform datelor prezentate pe site. De asemenea toate imaginile prezentate pe acest site sunt cu caracter informativ si pot fi diferite fata de produsul in sine.
Pentru a avea o gama cat mai larga de produse, marea majoritate a producatorilor, ambaleaza si produsele altor producatori si drept consecinta nu se poate sti exact pe ce producator este produsul comandat, decat dupa sosirea din depozit si verificarea lui de catre unul dintre procesatorii nostri. Ramane la latitudinea dvs. daca doriti sa anulati comanda sau nu, deoarece produsul ambalat nu este conform dorintelor dvs.
Va multumim pentru folosirea site-ului nostru!
Cu respect pentru timpul si banii dumneavoastra,
Echipa AutoKarma.
Asigurari.Autokarma.Ro - Alege acum cel mai bun RCA!