Livrare si transport
Modalitate livrare produse
Pentru a nu va livra produse neconforme si pentru a verifica integritatea produselor livrate de catre furnizorii nostri, suntem nevoiti sa desigilam absolut toate ambalajele produselor, la receptia acestora, deci toate produsele vor fi livrate catre dvs. desigilate.
Daca alegeti sa ridicati dvs. produsele va asteptam la magazinele noastre, specificate in pagina CONTACT.
Livrarea prin curier, se face cu URGENT CARGUS sau SAMEDAY CURIER in aproximativ 24-48 ore de la DATA EXPEDIERE ESTIMATA din comanda, fara a fi necesara plata de km suplimentari. Livrarea se poate face oriunde in Romania in localitatile prezente in lista de pe site la finalizarea cererii de comanda.
Informatii de retinut pentru comenzile cu livrare:
- - Este recomandat sa va faceti cont pentru a putea urmarii starea comenzii in contul dumneavoastra
- - In starea comenzii apare DATA EXPEDIERE ESTIMATA care se refera la data cand pleaca de la noi comanda cu curierul, noi neputand sti cand va ajunge exact la dumneavoastra curierul si de aceea nu se trece data la care curierul livreaza comanda
- - Coletul este predat curierului pe data de expediere dupa ora 18:00. Dupa predarea comenzii la curier, veti primi pe telefon prin SMS seria de AWB (nr. actului de expeditie) pentru a putea urmari coletul. Odata ce aveti AWB-ul, puteti intra pe site-ul URGENT CARGUS sau la SAMEDAY si cauta dupa nr. AWB
- - Sunt multe variabile, in functie de care comanda poate intarzia sau sa ajunga incompleta; de aceea nurecomandam sa va faceti programare la service decat dupa ce primiti produsele
- - Parbrizele sunt disponibile numai la comenzile cu ridicare, parbrizele nu se trimit prin curier!
Timpul estimativ de onorare pentru o cerere comanda este de minim 3 ore si maxim 5 zile, dupa confirmarea telefonica.
Daca aveti nevoie urgent de reperele pe care le-ati comandat, va rugam sa ne comunicati telefonic sau prin email la bucuresti.livrare@autokarma.ro acest lucru, pentru a grabi confirmarea si procesarea cererii de comanda.
DESCHIDEREA COLETULUI LA LIVRARE este inclusa in plata livrarii, indiferent de nr. de colete trimise, de destinatie si de valoarea comenzii. La primirea comenzii, inainte de a plati valoarea ramburs, trebuie sa solicitati curierului deschiderea coletului pentru a verifica daca produsele sunt cantitativ conform facturii si daca se prezinta in stare perfecta, fara a avea posibilitatea de a verifica tehnic, testa sau proba produsele. Orice reclamatie ulterioara privind cantitatea si starea produselor nu va fi luata in consideratie.
Toate cazurile de avariere, atunci cand ele exista, se trateaza in baza unei proceduri ce presupune ca fiecare deteriorare semnalata pe parcursul transportului sa fie consemnata intr-un raport si anuntata statiei de destinatie cat si departamentului de Relatii Clienti al firmei de curierat. Livrarea se efectueaza doar prin asistarea la receptia marfii si prin consemnarea tuturor neregulilor intr-un Proces Verbal, incheiat intre agentul curierului si destinatar. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Totodata, dorim sa mentionam si faptul ca, este foarte important ca primitorul unei expedieri sa mentioneze orice neregula sesizata cu privire la starea ambalajului/continutului in documentele insotitoare (nota de transport/ borderou livrari), la momentul livrarii, in special daca este cu optiunea “Deschidere colet la livrare”. In caz contrar, semnatura de primire, conform normelor internationale de transport, atrage dupa sine specificatia: "expeditia a fost receptionata complet si in perfecta stare", iar transportatorul este exonerat de orice raspundere si nu poate acorda o despagubire financiara.
Daca ati achitat comanda prin banca si in urma deschiderii coletului ati decis returnarea produsului, suma achitata va fi restituita in contul din care ati efectuat plata, in cel mai scurt timp.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului sau coletelor la livrare constatati ca unul dintre produse nu este conform dorintelor dvs. si doriti refuzarea lui, acest lucru implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
Pentru returul coletelor la care s-a refuzat receptia dupa ce au fost deschise, taxa de transport este zero.
TAXA DE TRANSPORT este de 20 Ron pentru comenzi cu valoare de pana la 500 Ron, TVA inclus, indiferent de nr. de colete trimise, de destinatie si de valoarea comenzii. Transportul este GRATUIT pentru comenzi cu valoare de peste 500 Ron, TVA inclus, indiferent de nr. de colete trimise si de destinatie. Taxa de transport va fi calculata automat in cadrul comenzii dvs si nu se achita separat la curier, este inclusa in valoarea comenzii.
Va multumim pentru folosirea site-ului nostru!
Cu respect pentru timpul si banii dumneavoastra,
Echipa AutoKarma.