Comanda acum online si profita de reducerile magazinului preferat!
   Comanda acum online si profita de reducerile magazinului preferat!
 Lu - Vi: 9:00 - 18:00     021-9099     Asigurari RCA
Cosul meu
   Contul meu 

Bine ai venit la
Autokarma.ro !


Ai deja cont?

 Autentificare

Nu ai cont?

 Inregistrare

  Cum cumpar?                 Lu - Vi: 9:00 - 18:00          Suport: 021-9099          Asigurari RCA
   Contul meu 

Bine ai venit la Autokarma.ro!


Ai deja cont?  Autentificare


Nu ai cont?  Inregistrare


AutoKarma Group

 Vezi cos produse : 

0  produse  -  0 Ron 
  • Cosul tau este gol!

  • Home
  • Catalog piese auto
    • Automobile
    • Motociclete
    • Autobuze
    • Camioane
    • Agricole
  • UniversaleCatalog piese auto universale
    • Ulei motor
    • Antigel
    • Intretinere
    • Becuri
    • Lichid frana
    • Acumulatori
    • Ulei c.v. manuala
    • Ulei c.v. automata
    • Ulei servodirectie
    • Aditivi
    • Stergatoare
    • ...mai mult...
  • Originale
  • Cerere pret
  • Franciza
  • Informatii
    • Cum?
      • Cum cumpar?
      • Livrare si transport
      • Garantie produse
      • Retur produse
      • Piesa la schimb
      • Intrebari frecvente
    • Service partener
    • Blog auto
    • Tutoriale
    • Despre noi
    • Angajari
    • Caritate
    • Asigurari RCA
  • Contact
  • Conditii generale de acceptare a pieselor la schimb

Conditii generale de acceptare a pieselor la schimb

1. Informatii generale

2. Casete de directie

3. Pompe servodirectie

4. Compresoare clima (AC)

5. Planetare

6. Alternatoare si electromotoare

7. Coloane directie

8. Injectoare

9. Ambreiaje

10. Pompe injectie

11. Centrale ABS

12. Turbosuflante

INFORMATII GENERALE

    Toate piesele care sunt acceptate ca piesa la schimb au o valoare facturata ca o pozitie separata pe factura - "VALOARE PIESA VECHE". De la data facturarii, termenul de predare a piesei la schimb este de 15 zile si piesa veche trebuie sa indeplineasca conditiile de schimb ale producatorilor prezentate pe site. Daca piesa la schimb este acceptata, veti primi o factura de retur pe valoarea piesei la schimb si contravaloarea acesteia in termen de la 15 pana la 30 de zile..

Produsele la care este necesara piesa veche la schimb beneficiaza de 12 luni garantie. Pentru produsele la care este necesara piesa la schimb (piesa veche), trebuie sa indeplineasca cumulativ si obligatoriu urmatoarele conditii:

  • 1. Sa aveti piesa veche in momentul achizitionarii piesei noi, pentru a putea fi comparate sau sa faceti dvs. comparatia inainte de montaj.
  • 2. Piesa veche trebuie sa fie identica cu piesa noua, fara urme de lovituri, fara parti lipsa, curatata cu solventi si un jet usor de apa.
  • 3. Piesa veche nu trebuie sa fie murdara, rupta, indoita, corodata, ruginita sau cu componente lipsa.
  • 4. Se accepta numai piesele vechi de provenienta OE sau OEM si al caror cod este vizibil (stantat sau etichetat) si sunt echivalente cu codul producatorului comandat.
  • 5. Piesa veche trebuie returnata in ambalajul original al piesei noi cumparate.
  • 6. Acceptarea trimiterii piesei vechi catre furnizor se va face doar dupa ce un reprezentant AutoKarma va verifica daca sunt respectate conditiile de primire, iar clientul va primi un aviz de receptie
  • 7.  Dupa acceptarea de catre furnizor a piesei vechi, clientul va primi factura de retur.
  • 8. Daca nu sunt respectate conditiile de primire, valoarea de pe site a piesei cumparate va creste cu aproximativ 25% pana la 200%, in functie de cerintele producatorului.
  • 9. Valoarea piesei vechi o veti afla de la procesatorul care va prelua comanda dvs.
  • 10. Piesa veche trebuie returnata in cel mult 15 zile calendaristice de la data facturarii.

    La acest tip de produse veti gasi pe site specificatia "NECESAR PIESA LA SCHIMB OE/OEM" sau acest lucru vi se va aduce la cunostinta de catre procesatorul comenzii dvs.

    In general produsele cu piesa la schimb sunt urmatoarele: planetare, electromotoare, alternatoare, casete directie, pompe servodirectie, etriere frana, etc.

    Produsele la care se cere piesa la schimb sunt reconditionate in conditii de calitate si garantie maxime de catre producatori cu renume cum ar fi Bosch, Spidan, TRW, Valeo, Hella, Elstock, Delphi, Lucas, Waeco, Behr, etc.

    Ne rezervam dreptul de a nu accepta piesa la schimb, din motivele prezentate mai jos sau altele mai rar intalnite, care tin de posibilitatea de reconditionare a piesei vechi, conform normelor date de producatori.

    Timpul de raspuns pentru acceptarea piesei vechi poate fi de pana la 30 de zile, in functie de producator.

CASETE DE DIRECTIE

    In procesul de reconditionare, cremaliera nu este inlocuita, motiv pentru care cremalierele deteriorate vor afecta celelalte piese (simeringuri etc.), iar casetele de directie reconditionate vor avea tendinta sa se deterioreze prematur. Simeringurile utilizate la reconditionare sunt cele originale, folosite si la fabricarea casetelor, insa cremalierele slefuite care au pierdut din diametrul original nu vor asigura o etanseitate completa cu simeringurile originale. Din aceste cauze cremaliera este cel mai sensibil subansamblu al casetei de directie. Bieletele de directie si capetele de bara trebuie sa fie la caseta veche daca asa se livreaza caseta noua.

    Cele mai des intalnite defectiuni ale casetelor de directie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

1. Cremaliera erodata sau corodata

Casetele de directie cu cremaliere deteriorate nu sunt acceptate ca piese la schimb
Casetele de directie cu cremaliere deteriorate nu sunt acceptate ca piese la schimb

Casetele de directie cu cremaliere deteriorate nu sunt acceptate ca piese la schimb
Casetele de directie cu cremaliere deteriorate nu sunt acceptate ca piese la schimb

2. Cremaliera indoita

Casetele de directie cu cremaliere indoite nu sunt acceptate ca piese la schimb

3. Conducte deteriorate sau lipsa

Casetele de directie cu conducte deteriorate nu sunt acceptate ca piese la schimb

4. Puncte de fixare deteriorate

Casetele de directie cu puncte de fixare deteriorate nu sunt acceptate ca piese la schimb

5. Arbore deteriorat sau rupt

Casetele de directie cu arborele deteriorat nu sunt acceptate ca piese la schimb

6. Pinion arbore lipsa

Casetele de directie cu pinionul arborelui lipsa nu sunt acceptate ca piese la schimb

7. Dinti arbore deteriorati

Casetele de directie cu dintii arborelui deteriorati nu sunt acceptate ca piese la schimb

8. Carcase rupte sau indoite

Casetele de directie cu carcasa rupta nu sunt acceptate ca piese la schimb
Casetele de directie cu carcasa deteriorata nu sunt acceptate ca piese la schimb

9. Filete deteriorate

Casetele de directie cu filetul deteriorat nu sunt acceptate ca piese la schimb

10. Bielete de directie deteriorate

Casetele de directie cu bieletele deteriorate nu sunt acceptate ca piese la schimb

POMPE SERVODIRECTIE

    Prizele/conexiunile trebuiesc protejate cu elementele de protectie din plastic primite in cutia piesei noi cumparate. Piesa veche trebuie curatata corespunzator fara folosirea apei in acest proces.

    Cele mai des intalnite defectiuni ale pompelor de servodirectie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

1. Fulia lovita sau indoita

Pompele de servodirectie cu fulia lovita sau indoita nu sunt acceptate ca piese la schimb

Fulia nu trebuie sa fie lovita sau indoita.

2. Fuliile nu sunt pe ax sau sunt deteriorate

Pompele de servodirectie cu fulia deteriorata nu sunt acceptate ca piese la schimb

Fuliile presate trebuie sa fie pe ax, iar fuliile de plastic nu trebuie sa fie crapate sau rupte.


3. Tubul de intrare este deteriorat

Pompele de servodirectie cu tubul de intrare deteriorat nu sunt acceptate ca piese la schimb

4a. Placa spate de presiune este deteriorata (VAG)

Pompele de servodirectie cu placa de inchidere a pompei deteriorata nu sunt acceptate ca piese la schimb

Verificati ca placa de inchidere a pompei sa nu fie strapunsa; aceasta este o problema comuna la grupul VAG.

4b. Placa spate de presiune este deteriorata (Opel/Renault)

Pompele de servodirectie cu pompa de aluminiu deteriorata nu sunt acceptate ca piese la schimb

Verificati sa nu fie deteriorate pompele de aluminiu cu arc de siguranta; aceasta este o problema des intalnita la Opel/Renault.


5. Rezervoarele nu sunt originale

Pompele de servodirectie care nu au rezervorul original nu sunt acceptate ca piese la schimb

6. Rezervoarele sunt fisurate sau rupte

Pompele de servodirectie cu rezervorul deteriorat nu sunt acceptate ca piese la schimb

    Probleme comune la aplicatiile A4/Passat, T4 Transporter, PSA Reservoir, Mercedes Metal Reservoir, BMW E46 LUK, Volvo 900 Reservoir, Fiesta 3, Renault Master, Opel Movano, Volvo S70/80/90:

1. Deteriorari ale corpului

Pompele de servodirectie cu corpul deteriorat nu sunt acceptate ca piese la schimb

Verificati daca exista toate punctele de montare, iar pe tot corpul sa nu existe fisuri, deformari sau alte deteriorari.

2. Tevile sunt deteriorate

Pompele de servodirectie cu tevile deteriorate nu sunt acceptate ca piese la schimb

Verificati ca tevile sa nu fie rupte sau indoite.


3. Punctele de montare sunt rupte

Pompele de servodirectie cu punctele de montare rupte nu sunt acceptate ca piese la schimb

Este o defectiune foarte des intalnita la toate variantele de pompe Mercedes cu rezervor de metal.

4. Tevile montate

Tevile trebuie sa fie montate pe pompa veche daca asa se livreaza pompa noua pentru a fi acceptata ca piesa la schimb

Tevile trebuie sa fie montate pe pompa veche daca asa se livreaza pompa noua.


5. Ax rupt

Pompele de servodirectie cu axul rupt nu sunt acceptate ca piese la schimb

Verificati ca axul pompei sa nu poata iesi sau sa fie tras afara din pompa; problema comuna la BMW si VW.

6. Ax iesit sau blocat

Pompele de servodirectie cu axul rupt nu sunt acceptate ca piese la schimb

Verificati ca axul pompei sa nu poata iesi din pompa. De asemenea, axul pompei trebuie sa se invarta si implicit fulia sa se roteasca, deci pompa sa nu fie blocata.


COMPRESOARE CLIMA (AC)

    Compresoarele returnate la schimb trebuie sa corespunda aceleasi aplicatii si aceluiasi tip ca unitatea originala. Unitatile deteriorate mecanic sunt atat de degradate incat nu se mai pot reconditiona, astfel nu vor fi acceptate. Verificarea unitatilor returnate se va efectua vizual.

    Cele mai des intalnite defectiuni ale compresoarelor de clima pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

1. Urechea de prindere este rupta

Compresoarele de clima cu urechea de prindere deteriorata sau lipsa nu sunt acceptate ca piese la schimb

Urechea de prindere nu trebuie sa fie rupta sau deteriorata.

2. Capacul posterior lipseste

Compresoarele de clima cu capacul posterior lipsa nu sunt acceptate ca piese la schimb

Compresorul trebuie sa fie complet cu capacul posterior.


3. Tubul de intrare este deteriorat

Compresoarele de clima care nu pompeaza nu sunt acceptate ca piese la schimb

Compresorul trebuie sa se roteasca la stanga si dreapta, adica sa pompeze.

4. Compresorul este demontat

Compresoarele de clima care sunt demontate nu sunt acceptate ca piese la schimb

5. Compresorul este lovit sau deteriorat

Compresoarele de clima care sunt deteriorate nu sunt acceptate ca piese la schimb

6. Compresorului ii lipsesc componente

Compresoarele de clima care sunt incomplete nu sunt acceptate ca piese la schimb

7. Mufele sunt desigilate

Compresoarele de clima care nu au mufele sigilate nu sunt acceptate ca piese la schimb

8. Compresorul este ruginit (oxidat)

Compresoarele de clima care sunt ruginite nu sunt acceptate ca piese la schimb

PLANETARE

     Pentru a trimite planetarele vechi la reconditionare, acestea trebuie sa fie intr-o conditie buna si sa contina ambele articulatii. De asemenea, exista planetare care sunt complet ruginite, iar daca acestea sunt curatate prin sablare nu va ramane destul material pentru a fi reconditionate.

    Cele mai des intalnite defectiuni ale planetarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

1. Arborele de conectare este indoit

Planetarele cu arborele de conectare indoit nu sunt acceptate ca piese la schimb

Aceste planetare au fost implicate intr-un accident, iar arborele s-a indoit prin contactul cu bratul de suspensie.

2. Arborele de conectare este ruginit sau rupt

Planetarele cu arborele de conectare ruginit sau rupt nu sunt acceptate ca piese la schimb

3. Pinionul articulatiei din partea rotii este rupt

Planetarele cu pinionul articulatiei rupt nu sunt acceptate ca piese la schimb

Compresorul trebuie sa se roteasca la stanga si dreapta, adica sa pompeze.

4. Planetara este incompleta

Planetarele compuse din piese de schimb sau cu articulatii lipsa nu sunt acceptate ca piese la schimb

Planetara este compusa din "piese de schimb" sau lipsesc articulatii.


ALTERNATOARE SI ELECTROMOTOARE

     Unitatile vechi returnate trebuie sa fie coduri echivalente cu codul nou comandat. Ansambluri de echipamente de marci diferite, care pot fi montate in acelasi mod pe vehicul si care sunt interschimbabile pot fi de asemenea returnate. Carcasele care sunt din punct de vedere mecanic deteriorate sau se prezinta intr-o conditie din care nu mai pot fi reconditionate (lovite, incomplete, ruginite, etc.), vor fi respinse.

    Cele mai des intalnite defectiuni ale alternatoarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

1. Carcasa rupta sau fisurata

Alternatoarele cu carcasa rupta sau fisurata nu sunt acceptate ca piese la schimb

2. Suportii de prindere rupti

Alternatoarele cu suportii de prindere rupti nu sunt acceptate ca piese la schimb

3. Alternatorul este dezasamblat sau incomplet cu piese lipsa

Alternatoarele dezasamblate sau incomplete nu sunt acceptate ca piese la schimb

4. Pozitia carcasei este incorecta

Alternatoarele cu pozitia carcasei incorecta nu sunt acceptate ca piese la schimb

5. Alternatorul este ruginit

Alternatoarele ruginite nu sunt acceptate ca piese la schimb

    Cele mai des intalnite defectiuni ale electromotoarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

1. Electromotorul este dezasamblat sau incomplet

Electromotoarele dezasamblate sau incomplete nu sunt acceptate ca piese la schimb

2. Carcasa este rupta sau indoita

Electromotoarele cu carcasa rupta sau indoita nu sunt acceptate ca piese la schimb

3. Carcasa spate lipsa

Electromotoarele cu carcasa spate lipsa nu sunt acceptate ca piese la schimb

4. Suportii de prindere sunt rupti

Electromotoarele cu suportii de prindere rupti nu sunt acceptate ca piese la schimb

5. Semne de coroziune avansata

Electromotoarele cu carcasa spate lipsa nu sunt acceptate ca piese la schimb

6. Semne de coroziune avansata pe pinion

Electromotoarele cu pinioanele ruginite nu sunt acceptate ca piese la schimb

COLOANE DIRECTIE

    Cele mai des intalnite defectiuni ale coloanelor de directie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

1. Cablu senzor unghi directie taiat

Coloanele de directie cu senzorul unghi directie taiat nu sunt acceptate ca piese la schimb

2. Suport montare avariat sau indoit

Coloanele de directie cu suportul de montare avariat nu sunt acceptate ca piese la schimb

3. Capac ECU rupt sau slabit

Supapele EGR cu capacul ECU rupt sau slabit nu sunt acceptate ca piese la schimb

4. Blocurile de conectare sunt rupte

Supapele EGR cu blocurile de conectare rupte nu sunt acceptate ca piese la schimb

5. Maner de ajustare pe inaltime rupt

Supapele EGR cu manerul de ajustare pe inaltime rupt nu sunt acceptate ca piese la schimb

INJECTOARE

    Cele mai des intalnite defectiuni ale injectoarelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

1. Izolatia cablurilor este deteriorata

Injectoarele cu izolatia cablurilor taiata nu sunt acceptate ca piese la schimb

2. Valvele sunt lovite

Injectoarele cu valvele lovite nu sunt acceptate ca piese la schimb

3. Carcasa este deteriorata

Injectoarele cu carcasa deteriorata nu sunt acceptate ca piese la schimb

4. Injectorul este indoit

Injectoarele indoite nu sunt acceptate ca piese la schimb

5. Injectorul este ruginit

Injectoarele ruginite nu sunt acceptate ca piese la schimb

6. Injectorul este incomplet sau dezasamblat

Injectoarele incomplete sau dezasamblate nu sunt acceptate ca piese la schimb

AMBREIAJE

    Cele mai des intalnite defectiuni ale ambreiajelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

1. Ambreiajul este dezasamblat

Ambreiajele dezasamblate nu sunt acceptate ca piese la schimb

2. Ambreiajul are urme de incingere

Ambreiajele decolorate in urma incingerii nu sunt acceptate ca piese la schimb

3. Ambreiajul este corodat

Ambreiajele corodate nu sunt acceptate ca piese la schimb

POMPE INJECTIE

    Cele mai des intalnite defectiuni ale pompelor de injectie pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

1. Axul este lovit

Pompele de injectie cu axul lovit nu sunt acceptate ca piese la schimb

Punctul de montare este indoit, filetele suruburilor sunt deformate, etc.

2. Carcasa are defecte

Pompele de injectie cu carcasa defecta nu sunt acceptate ca piese la schimb

Defecte pe suprafata de etansare, la filetul suruburilor, la flansa, etc.


3. Carcasa este ruginita

Pompele de injectie cu carcasa ruginita nu sunt acceptate ca piese la schimb

Semnele de rugina pot sa fie pe fata carcasei sau in interior.

4. Pompa este incompleta sau dezasamblata

Pompele de injectie incomplete sau dezasamblate nu sunt acceptate ca piese la schimb

Pompa de injectie trebuie sa fie completa cu toate elementele.


CENTRALE ABS

    Cele mai des intalnite defectiuni ale centralelor ABS pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

1. Suruburi lipsa, desprinse sau defecte

Centralele ABS cu suruburi lipsa sau defecte nu sunt acceptate ca piese la schimb

2. Conectorul este deteriorat

Centralele ABS cu conectorul deteriorat nu sunt acceptate ca piese la schimb

3. Modulul ABS este deteriorat

Centralele ABS cu modulul deteriorat nu sunt acceptate ca piese la schimb

4. Solenoizii modulului sunt rupti sau deteriorati

Centralele ABS cu solenoizii modulului deteriorati nu sunt acceptate ca piese la schimb

TURBOSUFLANTE

    Cele mai des intalnite defectiuni ale turbosuflantelor pentru care NU sunt acceptate ca piesa la schimb:

1. Turbosuflanta este incompleta sau dezasamblata

Turbosuflantele incomplete sau dezasamblate nu sunt acceptate ca piese la schimb

2. Flansele sau ventilatoarele sunt deteriorate

Turbosuflantele cu flansele sau ventilatoarele deteriorate nu sunt acceptate ca piese la schimb

3. Turbosuflanta este corodata

Turbosuflantele corodate nu sunt acceptate ca piese la schimb

Ultimele adrese vizitate

Cum ?
  • Cum cumpar
  • Livrare si transport
  • Garantie produse
  • Retur produse
  • Piesa la schimb
  • Intrebari frecvente
Servicii
  • Cerere pret
  • Contact
  • Formular retur
  • Sugestii si reclamatii
  • Franciza AutoKarma
  • Tutoriale
  • Asigurari
Informatii
  • Despre noi
  • Angajari
  • Blog auto
  • Termeni si Conditii
  • Prelucrarea datelor
  • A.N.P.C. 0219551
Contul meu
  • Contul meu
  • Masinile mele
  • Istoric comenzi
  • Istoric cereri
  • Wishlist

  

SUS
Copyright © 1996 - 2024 AutoKarma - piese auto import
Prima pagina Catalog piese auto Piese auto universale Piese auto originale Cerere pret Partener Autokarma Group Service partener Contact

Alege masina